Szwedzka sieć Jula od ponad roku zdobywa sympatię klientów. Coraz więcej z nich dostrzega zalety nowego konceptu: multi-branżowość sklepu. Kupujący doceniają również politykę marki – dostarczanie wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach. Dzięki tym działaniom Jula zdobyła Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2013!
Jula to zupełnie nowa formuła sklepu na polskim rynku. Jula nazywamy multimarketem - w jednym miejscu Klienci znajdą wszystko - zarówno narzędzia do remontu domu, do ogrodu czy garażu, sprzęt sportowy, produkty biurowe, AGD a także akcesoria motoryzacyjne. W Jula produkty dla siebie znajdą wielbiciele zarówno żeglarstwa, jazdy na rowerze, myśliwi, wędkarze, ogrodnicy czy wielbiciele jednośladów (oczywiście nie zapominając o czterech kółkach). Taki koncept, umożliwiający szeroki wybór nie tylko fachowcom ale również hobbystom z wielu dziedzin, gwarantuje asortyment ponad 13.000 wyselekcjonowanych produktów, często w ramach marek własnych - niedostępnych w innych sklepach, ale uznanych w Skandynawii.Pomysł Jula najwyraźniej spodobał się i został doceniony przez Polaków. Klienci dostrzegli unikalność tej marki i wyróżnili multimarket Laurem Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2013. O nominacji zadecydowało energiczne pojawienie się firmy na polskim rynku, niespotykana oferta produktowa podana w przejrzysty sposób, niestandardowa obsługa klienta oraz ogólna innowacyjność multimarketu. To wyróżnienie, które rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach, jest szczególną nagrodą dla Jula. Laur Klienta oznacza, iż pomimo sto¬sunkowo niedługiego czasu działania na polskim rynku, Jula zdobyła już serca klientów.
***
Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.
Firma zatrudnia ponad 2.000 osób w 60 sklepach – 35 w Szwecji, 17 w Norwegii oraz 8 w Polsce. Obroty koncernu w 2011 to 3,6 miliardów koron.
Dla Jula najważniejsi są Klienci, dlatego z dumą informujemy, iż to właśnie oni zdecydowali o przyznaniu w tym roku Jula Poland godła Laur Klienta - Odkrycie Roku 2013.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/jula-z-laurem-klienta-w-kategorii-odkrycie-roku-2013